måndag 8 augusti 2011

Ny vecka igen

Lilltjejen blev två veckor i natt. Tiden går skamligt fort. Vi hade fika besök på förmiddagen av Ranya min gammla arbets kollega. Vi försökte oss på en promenad men regnet kom och det var bara att vända och gå hem. Jag hade tänkt att på börja projekt garderob. Jag ska sakta men säkert byta ut större delen av alla mina kläder. Det blir dyrt men jag ska göra det succesivt. En årstid i taget och lite i taget. Bara köpa sådant som sitter som jag vill och inget bra att ha. Vi har ju börjat ett nytt liv i och med princessan och då känns det som en ide att fräscha upp lite här och var! Det finns mycket i min garderob som jag kommer behålla men jag ska fräscha upp ändå. Byta ut och lägga till.
  Den här veckan är både bokad och obokad. Det blir familjetid imorgon med besök på BVC och titta på bil. Onsdag blir det hos Viktorias mormor och min kusin skulle komma dit. På fredag blir det förmodligen en dejt med bästaste Emmy. På lördag fyller Viktorias mormor år. Vad har ni planerat denna vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar