måndag 22 augusti 2011

Liten har ont

Senaste veckan har mer eller mindre gått i sjukdomens tecken. Jag har haft feber och lilltjejen har haft ont i magen. Vi har haft några sömnlösa nätter och en flicka som skrikit sig svettig. Så det blev barnakuten idag och där kunde man konstatera kolik. Men dem kunde inte hjälpa oss utan vi var tvugna att vänta på att det ska bli måndag och BVC. Så om 8 timmar öppnar BVC och jag ska sitta på telefonen och kräva läkartid. För min lilla tjej ska inte behöva ha så här ont. Hon skriker av smärta och är helt blöt av svett. Vi vaggar, vyschar och bär runt på henne. Vi är helt slut specielt jag och när maken tar henne nattetid vågar inte jag sova för jag får så dåligt samvete som slappnar av. Nu ska jag försöka göra sådant jag inte hunnit under dagen. Sen hoppas jag på någon timmes sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar