onsdag 10 augusti 2011

Lite känslig

Dagen har bjudit på date med min kusin och hennes barn. Vi åt lunch hemma hos min mamma och drack kaffe i flera timmar. Vi kom hem för ett tag sen och jag små plockar medans lilltösen sover en nap. Kände hur luften gick ur mig och hur lätt irriterad jag är. I slutet av graviditeten var jag jätte lättirriterad nu känns det ibland som det börjar komma tillbaka. Det beror nog på en blandning utav oregelbunden sömn och allt flängande runt. Var ju känslig för sådant även förr innan jag blev gravid. Nästa vecka får bli en lugn vecka bara jag och lilltjejen och massa mys på tumanhand. Men det finns så många jag vill träffa och som vill träffa oss. Vet liksom inte hur vi ska hinna med allting och alla. Suck nej nu ska jag koppla av och ta en dag i taget. Har ju massa att göra här hemma som jag inte gjort måste beta av den där todolistan och flertal samtal som skulle gjorts för 2 veckor sedan.

1 kommentar:

  1. Tänk på alla hormoner som kastas runt i kroppen under amningsperioden.... ett under att du ännu inte glömt "sessan" på bussen =)))

    Kram
    Syrran

    SvaraRadera