måndag 29 augusti 2011

Trött på mig själv


Jag har skrivit så många listor i mitt liv. Listor på att göra , listor med livs mål och drömmar. Men alla för blir halvgjorda eller ogjorda. Typ så är det jämt. Det måste liksom ske en ändring helt och hållet i livet nu. Livet har ju precis börjat som gift och nybliven mamma är det väl dags att ta tag i allting? Eller. Har en lista brevid mig just nu med 10 punkter kan väl säga att 2 av 10 saker är gjorda. Vart början man liksom? Ett rum i taget en sak i taget. Suck så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill börja om överallt och med allt typ. relationer som måste vårdas , saker som måste ses över. Planer som borde sättas i värket och planer som borde avstyras. Projekt som måste avslutas och projekt som måste på börjas. Kanske borde börja med att skriva en lista på allt som skall göras? ha ha en .ista över vilken lista jag ska påbörja. Ja men ni hör ju hur det låter. Lösningen blir väl att riva alla listor med planer och drömmar och projekt och börja från början.
Kanske skulle gå till insidan utav mig själv först och främst och komma till ro med vad jag vill vad jag känner och vad som är rätt och fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar