fredag 26 oktober 2012

Bestsellers



Ja det var ju verkligen mycket att titta på under bestsellers utförsäljning igår. Vi kom 2 timmar innan stängning men det fanns mycket kvar. Dem fyller på hela tiden så ni som missade går dagen har idag och imorgon på er också. Jag fick med mig en hygglig hög med dagis kläder till skruttan. 2 par byxor 4 koftor och en heldel toppar. Även jag fick en mamma topp/blus från mamalucius och maken fick ett par skor. Ja sen fyndade jag en extra overall åt V för ynka 100 kr den kostar nu 800 i butik. Hon har visserligen en ny super fin overall från Reima men jag tyckte att det kan vara bra att ha något att nöta på utöver den. Svägerskan fyndade rejält hon med så det var ett lyckat besök.

2 kommentarer:

  1. Snubblade in här av en slump, då jag sökte på Bestsellers utförsäljning, som var vid denna tid förra året. Pågår den denna helgen och är det ute i Häggvik igen?

    SvaraRadera
  2. Utförsäljningen var i torsdags fredags och idag.
    http://empapempan.blogspot.se/2012/10/utforsaljning.html
    / emelie

    SvaraRadera