lördag 27 oktober 2012

Call me maybe



Här poppar jag lite rn´b för omväxlings skull. Det går väldigt ofta arabisk musik på repat här hemma och barnskivor så klart. Så idag kör jag mitt gamla jag. Behöver peppa upp mig själv lite då dagens planer är ändrade. Men vi gör det bästa av dagen ändå. Har röjt upp efter nattens pokerkväll hemma hos  oss. Maken och hans kompisar körde poker halva natten i vårt kök. Själv bosatte jag mig i sovrummet med skruttis och tittade tv och somnade gott. Har tänkt att ta ut liten i parken snart och göra det bästa av denna dag. För vad är en bal på slottet? Sen ska jag föröska uppdtaera bloggen med lite ditt och datt och vill ändra om lite i layouten och rensa upp bland inläggen. Vi får se vad om hinns med. Ha en toppen lördag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar