tisdag 30 oktober 2012

Sista dagarna i oktober

Så är vi inne på dem sista dagarna i oktober. Tiden går så snabbt. Det var ju nyss sommar och vi grillade var och varannan dag. Idag är det regn och kallt men det går ingen större nöd på oss. Har varit på öppnis på morgonen och åt härlig soppa till lunch. Viktoria somnade på vägen hem och sover gott just nu. Soppa är verkligen höst mat så gott. Däremot igår gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge. Jag stoppade in en hel kyckling i ugnen och till den åt jag ris och hem gjord curry sås. Så gott och så enkelt.

När liten har sovit klart blir det nog lek och stoj och sen ska vi åka hem till hennes farmor. Måste storhandla också idag. Tänk att det snart är november och lite mer än en månad kvar tills V börjar på dagis. Känns konstigt. Och och lite mer än 3 månader så har vi en liten bebis hos oss. Overkligt!

1 kommentar:

  1. Hej igen

    Jag är beräknad den 26 november. Inte mkt kvar nu...Ska bli spännande!

    SvaraRadera