måndag 22 oktober 2012

Härliga måndag



Känns som om dem här sjukveckorna är över. Men vågar liksom inte riktigt ropa hem ännu. Men vi startar om och börjar den här veckan med att möta upp en av mina vänner. Det blir med andra ord en lunch med Sofie vid tolv. Jag är så gott som klar. Lillan ska få kläder och sen ska väskan packas. Sen drar vi. Måste handla lite små saker idag också.  Såg btw att Hunter har släppt sin babycollektion bara vill ha ett par rosa till V. Ska ringa next och se om dem kan beställa in dem till butik här i sverige.
  Vi hade en fin och lugn helg som avslutades som vanligt på söndagen hemma hos min mamma. Och det tackar jag för som fick vila upp mig ordentligt. den här veckan bjuder på lite ditt och datt. Så räknar med en rejäl uppdattering i bloggen!
Ha en fin måndag
Kram

1 kommentar:

  1. Så snygga stövlar :) Nästan som man ska köpa ett par till mig och min dotter.Ha en fin eftermiddag--kram

    SvaraRadera