tisdag 2 oktober 2012

i oktober igår


Tänk att vi redan har oktober och hösten är här i fullgång. Helt underbart om du frågar mig. Igår gick dagen så fort så jag hann aldrig sätta mig vid datorn. Men kameran var flitig igår och jag hann dokumentera en massor. Eftersom V är snorig och hostig blir det inge öppnis denna vecka. Men jag tycker ju ändå att hon kan få komma ut i friska luften så igår blev det ute lek i parken med två av hennes kompisar. Lunchen igår bestod av kycklinggryta som till kvällen blev Viktorias middag medans jag mummsade fläskfile och pepparsås.

Idag åker myskläderna på städa står på schemat och ikväll är vi hemma tillsammans hela familjen underbart. Maken har beställt köttbullar till middag. Så jag måste bege mig ut och handla lite. Ska även lägga beställning på Viktorias vinter jacka. Vi hade tänkt oss denna från RL. Bilden är så liten så klicka på LÄNKEN för bättre bild.

Nej dags att sätta fart! Hoppas ni får en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar