torsdag 11 oktober 2012

Flyger iväg



Torsdag igen REDAN? Veckorna verkligen försvinner även om denna kanske har gått lite långsamt. Vi har ju nästan bara spenderat tid  hemma då jag har försökt kurera mig. Imorgon är det äntligen dags för Underbarabarnmässan så jag har längtat. Hoppas jag hittar lite guldklimpar. Dagen idag bjuder på tvättstuga och middag hos Viktorias farmor. Sen är det ju vår vanliga torsdagsmaraton framför tv med alla underbara matprogram som både jag och maken älskar. Ska dessutom surfa runt efter lite bra dagiskläder åt Viktoria. Vill ha lite mjukis byxor med collagetröjor men är inte så dunerförtjus i hellokitty och dylikt. Vi får se vad jag hittar. Det närmars sig ju. nästan 1,5 månad kvar bara.
Hoppas ni får en fin dag!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar