måndag 23 september 2013

Den bara sprang

Helgen bara sprang förbi. Fredagen bjöd på lite enklare shopping. Regnmössa från pop till min stora och en mjukis overall från pop till den lilla. Är lite kallt ute för att bara ha filt i vagnen. Nu ser hon it som en blå flugsvamp.

Lördagen spenderade jag och tjejerna hos min mamma. Lite fika gäster och fulltös. Fortfarande väldiga fighter vid läggning. Går absolut mycket bättre när hon inte sover dagsvila. Men det gör hon på dagis och även igår. Läggningarna blir så dramatiska. Hon gråter och gråter skriker aj aj fast vi inte rör henne.  Får helt enkelt låta henne vara uppe längre de närmsta dagarna. Hoppas på att hon blir tröttare och när det är dags att vakna är hon nog trött och kanske vänder vi timmarna lite på så sött. Gör så ont i mig när hon skriker. 
Dagen idag bjuder nu på träning. Sen ska jag hem och laga kosa för första gången. Utmaning men kul! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar