måndag 30 september 2013

Lite lättare

Måndag igen! 8 månaders kontroll för lillskruttan. Gick galant! Ökat bra i både vikt och längd. Känns  super. Vid ett tiden kände jag att det var så tomt hemma utan Viktoria. Vi hämtade hem henne från förskolan och hade mysmellis framför tvn. Blev även lite utelek och innelek. Hon var riktigt trött idag så jag passade på att utmana läggningen tidigt. 2sagor och 50 min senare sov båda två. Jag ligger raklång i sängen och myser. Nu hoppas jag att båda sover genom hela natten. Tänkte  själv Nanna kudden om en stund. Har fått tryggare information idag men har en oroklump i magen. Beror nog på lite allt möjligt men hoppas på att den försvinner över natten.
 Lite mycket i huvudet idag så kan inte riktigt tänka klart!
Säger nog Godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar