söndag 29 september 2013

Lång frukost

Underbar start på söndagen idag. Vi åt frukost tillsammans hela familjen. det gör vi nästan aldrig då maken jobbar konstiga tider. Idag fuskade vi och lät Viktoria missa dansen. Lite dumt men jag ville ha alla samlade efter denna tunga vecka. Jag gjorde amerikanska pannkakor som blev en hit här hemma. Det ska vi absolut göra om.





 Älskar våra servettringar från Lexington
 Dukat bord och tända ljus
Min fina fina familj

Igår var jag och barnen ute i regnet och lekte. Viktoria och hennes kompis Markus brydde sig inte ett dugg om att det tokregnade. Vi mammor stod under ett skjul och huttrade med våra små i vagn. SEn avslutade vi dagen med varmchoklad och kanelbulle.




 Vårt minsta hjärta älskar att leka i kökslådorna
Maken kom hem med blommor.

Även idag har vi vart i lekparken. Barnen vilar nu och jag ska ta tag i tvätten. Hoppas ni har haft en fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar