måndag 2 september 2013

minns inte när

Det var längesen jag satt alldeles ensam vid datorn utan någon som pockade på min uppmärksamhet. Här sover båda barnen sen 3 timmar tillbaka. Att dem för en gångs skull cynkade är fantastiskt. 
Som sagt är dunder förkyld och borde egentligen sova. Men vill hålla mig vaken tills maken kommer från jobbet. Vilket borde vara när som. Har hunnit slänga ut förra säsongens overaller på blocket och även åkpåsen till vagnen. Vill ha en enklare modell till åkpåse. Är så nedrans trött på selet på vagnen som inte alls är som på förgående vagn. Jag suckar och stönar varje gång jag måste ha att göra med det där selet. 
 Måste ta mig ner i källaren och gå igenom lite kläder och förra säsongens mössor och vantar. Även mina egna höst skor och tillbehör. Då veckans träning får ligga på is får morgondagen vigas åt nödvändigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar