söndag 1 januari 2012

God fortsättning

Godfortsättning på det nya året! Nytt år nya äventyr. Mer positivt tänkande för min del. Mer aktivitet och mer glädjande besked. Det är så jag vill ha det. Därav ska jag inte fokusera på gammalt och tråkigt negativia tankar. Så vi nämner inte nyårsafton. Det var trevligt men ja jag tycker inte om nyårsafton. PUNKT SLUT!
  Började detta år med sovmorgon vilken lyx klev inte upp förrens efter nio. Liten åt frukost men sussar sött brevid pappa just nu. Jag har hunnit med en dusch och klätt på mig. Fyller i årets kalender och ser att vi har mycket kul framför oss. Ett år till planerar jag att vara hemma med liten så det känns toppen. Däremot kan hösten se lite annorlunda ut. vi får se men höstens planer skall planeras så småningom. Vi har renovering av litens rum och agendan närmsta tiden. Sen ska vi självklart ordna klart resten av lägenheten. En sommar semester skall planeras in. Och sen i höst slår maken upp portarna för sin nya buisness. Men än så länge är den lite hemlig. Men det kommer bli bra. Vi kör på nu och vi är positiva. Jag ska plocka fram min egna positiva sida. Rensa bort energi tjuvar ur mitt liv och umgås mer med min egna familj. Stärka mitt egna självförtroende och tänka mer att "Jag kan"
Hoppas ni får ett fint 2012 med mycket glädje och kärlek!

4 kommentarer:

  1. God fortsättning på det nya året..kram kram

    SvaraRadera
  2. Händerna i luften för dig syrran, you go girl !!

    Kram =)

    SvaraRadera
  3. Hrjsan
    så härligt med en liten renovering. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera
  4. Låter som att du har bra planer för det nya året!
    Ser fram emot att få läsa mer om hur det går med allt :)

    SvaraRadera