måndag 2 januari 2012

Morgonstund har guld i mund

Godmorgon ny vecka!
Första veckan på nya året. Här har jag fått sova jätte mycket. Somnade kl 22 och maken tog liten i natt. Välbehövd sömn kan jag säga. Resten av familjen sover men maken ska nog upp snart för att börja jobba. Jag och liten ska drälla hemma idag. Men en mammapromenad med tjejerna ur mamma gruppen blir det vid ett om vädret tillåter. Lite små pyssel hemma och bara vara så står på schemat för oss idag! Vad gör ni? Har ledigheten redan tagit slut?
Jag längtar efter våren nu torrt på marken och tunnare kläder men vi får nog vänta ett bra tag till. Denna vecka bjuder på festligheter. Vi har barndop x2. Kan bli riktigt trevligt. Ska ta mig ut till märsta på lördag och hälsa på syster med familj. Tror Viktoria vill gosa lite med moster. Ska besöka mormor också och då tror jag vi får sällskap av H och lilla M.
Nu kaffe och sen lite små pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar