torsdag 26 januari 2012

snurrig i bollen



Slut i huvudet efter 2 timmars teoriplugg. Suck men nu jävlar ska det väl ändå vara min tur? Måste ha det där ursäkta jävla körkortet. Kört lite bil också.. Hi hi Men nu är jag slut i huvudet och tror att det räcker för idag. Tomt och tyst här hemma när lite inte är här. Hon och far sin är iväg hos hennes farmor och äter middag. Jag har kvalitets tid med mig själv och efter en dusch funderar jag på att leta tavlor till vardagsrummet. Men då jag inte vet riktigt vad jag är ute efter så blir det ju svår. Älskar ju budskap och texter. Tror vi ska fylla en vägg med bara svarta ramar och massa ord. Tålls att tänka på. Ska kanske ge mig iväg till ica också och inhandla för cakepopsbak. Kalas på lördag då älskade syster och systerson fyller år idag! YEAH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar