tisdag 31 januari 2012

slappar tisdag

Nej inte så slapp men ändå. Hela familjen samlad hemma. Jag tvättar och resterande slappar i sängen. har fått lite gjort och skriver lista på sådant som måste göras. Kommer på mig själv att vi måste få klart i litens rum och att samarbete som jag har i och med hennes renovering måste fortlöpa. Inrednings ideerna för resten av hemmet sprudlar och ni märker att det kommer upp lite i bloggen. Hallen känns jätte bra så det blir nog nästa projekt samtidigt som jag funderar klart vardagsrummet. Känns som om jag vill att våra hatade bio soffar måste komma snart från reklamationen för tv-rummet har blivit någon slags förvaring som stör mitt ordnings sinne. 6-månaders kontroll halv två och så lite andra ärenden. Optiker hoppas jag hinna med också. Nej nu ropar tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar