fredag 13 januari 2012

TGIF

Hej fredag!
Här sitter jag med första kaffe koppen. Liten slog upp sina blå klockan 6 och ville inte somna om efter flaskan. Men det är ju faktiskt bra då hon sov lite mer än 8 timmar i sträck. Själv vill jag sova men om någon timme tar hon en nap och då kan jag också vila mina bruna. Fredag bjuder på besök hos Viktorias mormor. Lite små ärenden på vägen dit sen myser vi hela kvällen där. Jag har provat på dukan dieten denna vecka men kommer ej att fullfölja den. Usch vad tråkigt att bara äta protein, enformigt och skapar ingen balans i min kropp. Jag vet att den fungerar för många men jag har nu insett att för mig fungerar bara regelbundna mat tider. Mindre portioner och äta allt annars så vill inte min kropp vara med. Så börj adagen med smoothie låter bättre så kör vi. Matschema behövs men sen får det gå av bara farten och visst det kanske går långsammare att förlora dem sista ynka grav kilona men då får det göra det. Jag måste ha balans. Det blir en lugn helg för oss hemma. Hoppas på att någon kanske tittar förbi? Syster yster kaffe någon dag kanske?
Ha en fin helg alla fina!

1 kommentar:

  1. syster yster obokad både lördag och söndag, kaffe låter toppen =)

    SvaraRadera