måndag 30 januari 2012

Tonerna blå





Det var hur mysigt som helst att krypa ner i sängen igår. Ny bäddat och rena lakan. Vid sängen väntade min bok som jag hållt på med så himla länge. Liten fick också rent i sängen med lakan från hemtex och överkastet från Lexington. Sovit helt ok i natt men liten har haft svårt med sömnen. Maken tog henne i natt.  Då jag sov fyra timmar natten innan. Idag kickstartar jag med LCHF och försöker ny tänka på många sätt. jag måste komma i form både fysiskt och psykist och när liten powe napar så får nog jag lov att göra det ibland också för att orka med. Måste mer lägga upp dagen ordentligt och tänka lite annorlunda. Men allt ordnar till sig en dag i taget! Idag blir det hemma mys då liten fortfarande är sjuk. En promenad ska vi nog kunna få till iallafall för frisk luft mår vi alla bra av.

Liten fick bada av sig lite basselusker igår. Hon älskar sina bad leksaker och pratar gärna med dem. Hon älskar vatten ett riktigt litet vatten djur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar