fredag 20 januari 2012

mysigt

Godmorgon fredag!
Här har vi mysmorgon och hoppas på en riktigt mys dag. Liteb vaknade sju. Fick flaska och somnade om i vår säng brevid sin pappa. Maken gick till jobbet strax efter åtta och jag passade på att dricka en kopp kaffe i tystnaden. Små plock och sen hörde jag jollrande från sovrummet. Där låg liten och myste med sina fötter.
Vi är bjudna på lunch och lekdejt vid halv tolv hos fina Madde och Melvin. Sen drar vi iväg med våra små och har babysim teori. Sen blir det bebis mys då makens kusin fick en liten dotter i tisdags. presenten står färdig och klar för att lämnas.

Sen hoppas vi på att helgen fortgår med mys och åter mys. Vi ska inte göra något speciellt. Min kusin är i sthlm så en dejt med dem blir det lördag eller söndag. Men annars vill jag bara mysa här hemma med min älskade unge för att ladda batterierna för ännu en vecka.  Vad har ni för helg planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar