fredag 29 november 2013

Friday say what?

Ni som tar helg trevlig helg till er. Själv är det jobb helg för min del. Men barnen får en mys helg ändå. Ikväll får dem egen tid med sin pappa. Imorgon blir det hel dag hos mormor där jag sluter upp på eftermiddagen. Då ska vi julbaka och mysa ordentligt. Söndag är heldag för min del på jobbet så barnen och pappan får roa sig själva helt och hållet. Blir liksom lite bytta roller denna helg. Inte mig emot faktiskt. Igår tog vi en tur till ikea. Och försökte bli lite kloka i skrivbordsdjungeln. Skrivbordet jag ville ha egentligen insåg jag var helt onödigt för dem pengarna. Blev ett helt annat. Då skrivbordet inte kommer synas (det kommer stå bakom dörren i vårt sovrum) kändes nästan 2000kr helt onödigt. Har jag tur så monterar maken bordet ikväll när jag jobbar. Ska bli otroligt skönt att slippa ha datorn på matbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar