fredag 8 november 2013

TGIF


Två glada busfrön hos farmor i måndags!

Underbara fredag välkommen! Lite ovanlig fredag då äldsta dotter är på förskolan. Vi fick byta ledig dag denna vecka. Jag och min minsta ska iväg och titta på en eventuellt förskola till henne.
Annars kör vi på som vanligt denna fredag. FREDASGSMYS men vi börjar lite senare istället. Kl 15 blir det helg för vår del.
 Igår var vi och hälsade på familjens nytillskott. Barnens nya kusin som kom till världen i onsdagskväll. Mysigt värre men för min del och får detta hem vänta några år innan en ny bebis skall komma. Jag längtar faktist efter att få jobba på schema och få mer rutin i vardagen. Ja jag har ju börjat jobba lite. Går på timmar på ett serviceboende här i kommunen. Meningen är ju att jag så småningom ska gå på schema. Men just nu passar lösa timmar mig väldigt bra.
Trivs bra i arbetskläder och broschen på bröstet!
Nu är det dags att måla på det där ansiktet och bege sig iväg. Hoppas ni får en fin fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar