torsdag 21 november 2013

Gårdagen

 Nicole i Tshirt från RL
Viktoria i Mimmidress från HM

Vilken intensiv gårdag det blev. Vi vaknade tidigt jag och barnen. Jag gjorde både dolmar och kosa. Vilket Viktoria älskar. Sedan var jag och liten på öppnis på både för och eftermiddagen. Lämnade lite av mina favors som reklam där ska även göra två blöjtårtor att ställa där.
Efter förskolan åkte jag och barnen tillsammans med Madde och Melvin till Sollentuna C. Gjorde diverse ärenden och barnen åt pannkakor. Vi var hemma vid halv åtta på kvällen och då satte kaoset igång. Nicole börjar få tänder så hennes  mage är helt ur styr och hon har ont. Så hon skrek och bajsade i ett. Pappan i huset kom hem väldigt sent men när han väl kom kunde vi natta barnen. Uppe med tuppen idag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar