måndag 11 november 2013

Vår helg

I fredags hade barnen lekdejt. Viktorias kompis Melvin och hans mamma var här. Alltid lika mysigt med vännerna på besök. Och helgen har verkligen bjudit på vänskap. Vi började med lekdejt och fika i massor. Och kompisarna pussades så det stod tokiga till.
Även Nicole fick vara med och leka. Och kröp runt bland leksaker och utforskade korgarna.


Lördagen spenderade vi hos min mamma. Det var fullt hus hela dagen. Min morbror och sambo var över och fikade. Tvättade sin bil och umgicks. Sedan kom min mamma vännina och även min älskade vän Sofie. Efter middagen tog jag med mig Viktoria och gick hem till Johannas föräldrar. Johanna var också hemma på besök så då brukar vi catcha upp.

Söndagen bjöd på familjemys. Vi åkte över till svägerskan sniffade bebis och blev bjudna på lunch. Däckade i soffan till Falk igår och vaknade sju i morse.

Två trötta tjejer hos mormor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar