lördag 9 november 2013

Jämnt

Det är som bäst när livet bjuder på härligheter. Redan igår kände jag att jag älskar livet lite mer. Av olika anledningar berikas mitt liv just nu. Framförallt berikas det av alla ljuvliga dagar med barnen. Men de finns så många fler som bringar lycka i mitt liv. Vännerna är så enormt
viktiga för mig men tiden att umgås är knapp. Idag kom Sofie förbi hem till min mamma. Jag och barnen spenderar dagen här. Sofie är en av mina äldsta vänner vi har kännt varandra sedan vi var små. Vi fann varandra på dansskolan och sen dess har vi följts åt. Hon bodde hos mig och min mamma under en period och vi är som systrar. Att ha få men nära vänner är så mycke mer för mig än att ja många men mer lös relation. Just nu är allt jämnt i mitt liv. Vänskap familjeliv jobb och övrigt. Alla delar tar den plats dem behöver. Det känns då otroligt bra. Men visst finns de saker som oroar mig men jag försöker lära mig att ta en sak i taget när de är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar