fredag 15 november 2013

TGIF


Vi tar helg efter en händelserik vecka. Vi har gått från oroliga till lugna. Idag myser vi runt hemma hela dagen tills det blir dags för kvällsmys. Vi ska iväg till min svägerska och gratulera för bebisen. Vi kör väldigt mycket traditioner från min mans land. Och då besöker man först på BB och sen besöker man familjen som fått barn hemma i deras hem. Vi ska äta lite gott och umgås och ge present. De som fått barn bjuder på dekorerad choklad och sötsaker som en del i traditionen. I detta fall fick jag äran att göra min svägerskas choklad. Då det är en del i min hobby. Jag gjorde även en blöjtårta till henne. Den fick hon på BB. Fyllde den även med presenter till bebisen. Kan visa er en bättre bild senare. Då allt nu står inplastat i cellofan. Men ni ser lite på bilden. Jag har även gjort bokstäver till henne som bildar ordet BOY och så dekorerat 2 olika ljus. Resten av helgen ska vi fylla med kärlek. Vad gör ni denna helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar