fredag 22 november 2013

Friday

Fredag och helg på intåg. Hade ställt klockan på 7 tänkte lite sovmorgon kan jag få. Icke sa nicke. Nicole vaknade 5 och ville ha flaska. Och jag kände att då går jag väl upp orkade inte somna om och vakna vid 7 och då säkert vara trött. Så sitter med mitt morgon kaffe. Har hunnit med allt möjligt redan. Så skönt att ordna saker när familjen sover. Har en hel del att ordna inför helgen. Vill ha rent när det ska bli helg. Sedan blir det biblioteket denna fredag också. Sist var Viktoria lite vild men hoppas på att hon lär sig om vi går igen. Dessutom följer Jessie och flickorna med idag. Till middags tid åker vi till min mamma och myser. Imorgon stundar det för kalas för Viktorias del. Nicole blir hemma med barnvakt. Söndag får blir familjemys. Vad har ni för helg planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar