lördag 1 december 2012

Äntligen

Jag har äntligen slagit mig ner i soffan och hoppas på att få sitta här resten av kvällen. Känns som om jag har sprungit runt hela veckan. Det har jag iförsig. Det har varit öppnas, lussebak *2, shopping, städat och allt möjligt. Idag har jag även haft smyckes party här hemma. Och inte bara det V har fått vattkoppor och sover äntligen. Dagis får vi alltså skjuta på minst en vecka. Men om liten orkar åker vi till min mamma imorgon och bakar pepparkakor där kan hon inte smitta någon. Sen blir det nog inomhus resten av veckan. Tråkigt då pulka åkning skulle vara så kul hon älskar verkligen att åka pulka.  Idag är det äntligen första december och imorgon är det första advent. Mys mys, nu ska jag vila mig hoppas ni har en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar