fredag 7 december 2012

snart tar vi helg


Fredag redan?! Tiden går fort men den här veckan gör det inte så mycket. Vi har en rolig helg framför oss hoppas jag. Och nu ska väl sjukdomen vara borta från lillskruttan också. Här hemma är vi duschade och påklädda. Det vankas läkarbesök för min del på MVC. Viktoria ska vara med mormor och sen hoppas jag på att uträtta lite ärenden. Nu dricker jag mitt morgon te utan mjölk känns konstigt men maken glömde köpa mjölk igår när han handlade. Nöden har ingen lag jag måste få i mig varmt på morgonen. Men att jag e trött ska jag inte sticka under stolen med. Fast på måndag börjar ju alvaret med dagis och tidiga mornar så det gör inget att vi vänjer oss redan idag. Och vi ska ju avsluta denna härliga snö vecka med skansen på söndag. Julmarknad med Viktorias kusiner och mina kusiner och Viktorias syssling. Mystämmning på det säger jag! Ska ni besöka några julmarknader i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar