söndag 30 december 2012

I morgon smäller det

Näst sista dagen på detta år. 2012 gick fort. 2012 innehöll mycket av det goda och lite av det dystra. Att skriva en återblick borde vara lätt men jag minns inte allt i detalj eller rätt ordnig. Men minnena från året bär jag inom mig och det är fina minnen av min dotter som vuxit och vuxit. Utvecklingen hos små och stora. Kärleken som bäddat in vår familj. Egen tid en hel helg med bara tjejer i Ullared. En sommar tung och märklig. Ett nytt liv som tog fart i min kropp. Fester, åsikter och ordgräl. Och en höst som lättade på trycket och gav mig energi men även lite sjukdomar. En vinter vit som det vackraste , dagis och baciller i massvis. Och nu är vi snart där för att skriva 2013. Och jag kan inte mer än önska mig ett vackert år. Ett år med mindre sjukdomar , lite lättare beslut att ta och mindre motgångar. Ett år mer för mig och de mina. Ett år där jag hittar alla mina grundstenar igen. Hittar tebax till mig. Inte så att jag har tappat bort mig själv men jag har tappat några få delar på vägen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar