måndag 17 december 2012

Sneak Peak



På väg hem till mig är dotterns blivande överkast. Då jag inte har tiden så lät jag Sara sy upp det åt mig. Jag valde tygerna ut efter Viktorias vimplar. Vill ju att allt ska matcha. Hennes stolsdynor har även dem tyg som också finns i vimplarna och nu i överkastet. Sara har gjort överkastet i lappteknik och det blir så där gulligt Shabby chick / newport precis som jag vill ha det i dotterns rum. Jag längtar tills överkastet kommer och jag får lägga det på sängen. Sara har även tidigare sytt mössa till Viktoria. Hon gör jätte fina saker och har underbart bra priser. Rekomenderar henne varmt. Besök gärna hennes BLOGG eller hennes SYBLOGG och se hennes fina saker som hon gör.

1 kommentar:

  1. Halli hallå, kompakt här.
    Vi tänkte bara berätta att i dagens julkalender kan du vinna ett presentkort hos i idiwa.se. Det är enkelt att delta! Klicka på länken här under så kommer du direkt till inlägget. Ha det bra / Kompakt
    http://kompakt.blogg.se/2012/december/lucka-18.html

    SvaraRadera