onsdag 5 december 2012

Hinna med

Jag är helt slut och tiden räcker inte till. Därav så dåligt med blogg inlägg. Det är ett underbart väder ute jag verkligen älskar vintern. Dock är det inget roligt när tågen och bussarna står stilla men om vi bortser från det så njuter jag. Idag har vi däremot bara varit inne. Gnällig liten här hemma idag men det verkar som om hennes koppor börjar torka in nu. Vi satsar på dagis på måndag. Däremot har jag en herrans massa att fixa även fast jag är ute i godtid. Blir dessutom så stressad av alla människor som rycker i mig från alla håll. Jag orkar inte och har inte tid att vara överallt jag måste få lite lugn och ro här och nu med mitt. Arbetar av mina att göra listor och hoppas på att hamna på noll när julen kommer. Idag kom iallafall julkorten. Är Inge vidare nöjd men dem får duga i år. Liten sover och jag passar på att njuta lugnet i soffan under täcket!
Vad gör ni i detta underbara vita vinterland?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar