lördag 29 december 2012

Snart är det nytt år



2 dagar kvar till nyårsafton. Jag är inget stort faan av just nyårsafton utan tycker att det bara är ännu en dag för folk att ha en anledning att supa sig fulla. Men det är bara att följa strömmen och passa på att äta god mat och ha lite trevligt. Ja för spriten den hoppas jag även i år. Men maten äter jag gärna utav och min lilla familj umgås jag gärna med.

Men så är det ju det här med nyårslöften. Jag fnular på mina. Dem är mer genomtänkta i år. Dem  är personliga och inte sådana där sluta röka börja banta och andra pekpinnar.
2013 ska bli ett år där jag är mera genom tänkt. Där jag fokuserar på mig själv och de mina. Planerar mina steg och är mindre impulsiv. Säger nej när jag behöver och ja om jag vill. Sen vill jag självklart ha ett år med mindre sjukdomar men det är ju inget löfte det är ju en önskan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar