måndag 14 januari 2013

Egen tid


Tänk vad några timmars egentid kan göra med en mamma. Jo visst e jag trött. Och jag kunde inte somna under täcket på soffan. Men vilat har jag gjort. Lämnade liten på förskolan. Hon började krångla redan när vi gick in genom grinden. Inne på dagis började tårarna komma och hon blev väldigt ledsen. Jag stannade kvar ca 25 min. När jag gick blev hon ledsen men hade lugnat ner sig. Det gick lite upp och ner tydligen. Men efter 13 ska jag ner och möta upp henne från vilan. Sen tror jag vi stannar där så hon får mellis innan vi går hem. Lite ny invändning för henne efter att ha varit hemma flera veckor. ska nog bli bra det här. När jag gick från dagis tog jag mig förbi det lokala kafet och åt en liten frukost. Kännde att jag behövde vara lite själv men ändå träffa folk. Så behövligt. Sen har jag bara slappat här hemma men det är jag värd efter alla veckor med sjukdomar och besvär. Kanske jag gör någon nytta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar