tisdag 15 januari 2013

Inspiration

Tisdag morgon och vi hoppas på ännu en bra dag. Lite lättare lämning vore bra men det gick rätt ok igår ändå. Somnade sent som vanligt men har fått lite mer sömn i natt tror jag nog. Njuter tekoppen och letar inspirations bilder. Vill verkligen hitta rätt och inte inreda impulsivt. Nu ska det bli vår i huset. Ja så småningom utomhus det får gärna vara snö ett tag till för min del.

Lite som jag fann av intresse speciellt den första bilden. Kan eventuellt tänka mig något i denna stil på vårt brickbord i vardagsrummet. Sen är jag i akut behov av en tavla. Känns så tomt med den enda jag har i vardagsrummet. Men det är ju för att jag inte hittat någon annan. Och dessutom ska taklampan ut.








Bilderna är lånade från Tabbouli House facebook sida.

1 kommentar: