torsdag 24 januari 2013

It´s the new thing

Så stolt över min stora lilla tjej. Idag gick lämningen så gott som smärtfritt. Hon gick in själv och gav knappt ifrån sig något ljud när jag sa hejdå. Visst gör det ont i mig som om hon nästan skiter i mig men jag vet ju att det är mer att hon känner sig trygg på dagis. Och att hon vet att om några timmar kommer mamma eller pappa och hämtar mig. Jag boar runt lite här hemma. Små städar i skåp och fixar och trixar. Energin är så där men badrummet är ny skurat så en dusch kanske piggar upp mig. Letar inspo på nätet och rensar samtidigt här hemma. Idag slutar maken tidigt så det blir familje tid ikväll. Vi har preliminärbokat en sommar semester men ska eventuellt boka om till ett annat hotell så det blir nog tid framför datorn ikväll. Vi har lite olika krav för vår sommar semester eftersom vi ska båda barnen med oss och det ska vara enkelt och bekvämt för oss alla. Men jag kan ju säga så mycket som att Turkiet it is. Jag älskar det landet och maken har aldrig varit där men han vill verkligen dit. Nej nu måste jag fortsätta här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar