torsdag 10 januari 2013

Nu ska julen bort


Varje dag tänker jag att jag måste fota magen , påbörja alla ting som ska göras innan bebis och julen ska bort osv osv. Men med sjukt barn hemma och själv är jag enormt trött så finner sig liksom inte tid och ork in. Men idag slutar maken tidigt så då får jag hjälp här hemma så lite ska jag nog få gjort. Har börjat plocka bort julen och staplat allt på köksbordet. Maken får hämta kartongerna i källaren när han kommer och så ska tvätten bäras ner. Här hemma är det en rätt feberfri men super snorig tjej som springer runt. Jag försöker sammanställa allt som ska göras framöver på en och samma lista. Lite praktiska ting har jag hunnit beta av via datorn skönt. Nu ska jag ta och ordna och fixa lite till. Förhoppningsvis hinner jag blogga mer underkvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar