tisdag 1 januari 2013

God fortsättning


God fortsättning och välkommen 2013!


Nyårsafton blev relativt lugn och trevlig. God mat och smällare. Saknade dock hummern men så är det när man firar nyår med syrianer:) Ska be mamma göra någon riktig skaldjursafton åt mig någon dag.
Nu är det nytt år och jag ska göra det till lite mer mitt år. Det är dags att komma tillbaka till här och nu. Medventen närvaro och en sak i taget. Jag plockar helt enkelt fram mina färdigheter och gör så gott jag kan. Vi blir snart en till i den här familjen och tills dess vill jag boa ordentligt här hemma. Göra fint och genomtänkt. Det är slut på impulsköp och impulsiva handlingar. Jo förändringar kommer att ske både i livet och här på bloggen. Ge det lite tid så ska ni få se. Dagen idag har givit oss sovmorgon. Tro det eller ej men maken och dottern sover än. Och jag tvättar. Passar på när maken är hemma så att det blir lite lättare. Ja lättare hade varit  om han var vaken och kunde bära åt mig också. Men jag behöver inte hålla reda på en trotsig liten 1,5 åring samtidigt.
  Veckan bjuder på ledighet för Viktorias del. Maken börjar jobba imorgon. Vi har ett dop i släkten på lördag så jag hoppas min klänning kommer som jag beställt. Och så måste jag in till stan och hitta en klänning till Viktoria också. På måndag börjar dagis igen så det gäller att komma in i rutinerna. Men allt ordnar sig. Hoppas ni fina läsare hade en underbar nyårsafton och att ni får ett underbart 2013!
See ya soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar