lördag 26 januari 2013

kalasig lördag

Hata mig inte för bilden. Tror ni är lite trötta och berusade ha ha

Idag ska vi bege oss till Märsta och min syster. Hon och hennes son fyller år idag. Det blir fika med tårta och lite bullar tror jag allt. Måste ta oss till Sollentuna Centrum först och ordna med presenterna! Tror jag har kommit på något bra. Här hemma går hela familjen med stort leende på läpparna och ser framemot sommarens semester. Tänk så mycket lättare och mer glädje fyllt livet känndes bara för att vi ska åka bort. Konstigt det där.
  Väntar spänt på sms från en vännina som legat på förlossningen hela natten. Har inte hört något på flera timmar så börjar nästan bli orolig. Ska fixa håret och sen ska jag slå henne en signal för vi har inte fått ett levnads tecken från dem sen klockan 4 i morse. Förhoppningsvis är dem nog bara trötta och gosar bebis. Men vi vet ju inte om bebis har kommit.
Hoppas ni fina får en Fab lördag!

1 kommentar: