söndag 4 mars 2012

glömt

Hej söndag!
Börjar söndagenmed sovmorgon väldigt uppskattat!
Kickade in på bloggen såg en kommentar fårn en läsare som grattade mig på bröllopsdagen en dag i förväg. jag hade helt glömt bort att det är vår bröllopsdag imorgon! Vi har alltså varit gifta ett år imorgon! Det måste ju firas. Det var imorgon för ett år sedan som vi kunde räknas som VI för alltid. Efter  nästan 9 år gifte vi oss och vår princessa låg där i magen och jäste. I höst har vi kämpat i tio år för att vara VI för att komma dit vi är och det har varit värt varenda tår och varenda svettdroppe. Men jag har kämpat som in i helvete jag har kämpat ni skulle bar aveta. En dag kanske jag skriver vår resa här på bloggen men än så länge kan jag inte hänga ut de personer som gjort vår väg så lång och hård. Men vi är bevis på att om man älskar så går det. bevis på att det finns en gud och vår dotter är bevs på vår kärlek. För ett kärleksbarn dte är vad hon är min älskade princessa.

1 kommentar: