måndag 12 mars 2012

Såpbubblor



Det åkte ner en kyckling sallad i vagnen och sen strosade vi ner till kjell. Mötte upp älskade H och lilla M. Och mysigt vid viken med alla fåglar som ville ha mat. Bröd i massor till fåglarna och endel tog tom ur handen på mig. Vårigt värre är vädret och njuta var det minsta vi kunde göra. Sol brillor på och öppna upp jackan. Spatsera runt och titta på den fina vyn av vatten höga berg och djupa dalar. Har man i nte besökt edsviken så måste man liksom göra det för att förstå hur vackert det är runt slottet och dess park. Perfekt utflyktsmål året om.




Här har det krypts omkring på golvet lekt med leksaker som inte finns hemma. Gungats i knät på mamma till toner av "vi sitter i samma båt" Jagat såpbubblor och slagits om leksaker. Fick ett slag i huvudet av ett annat barn men inget som lilla damen direkt ens la märke till. Dagen har varit fin och så lyckad hitintills så jag kan inte mer än njuta och vara lycklig. 
Och ja kära syster det kommer bilder från Viktorias rum så fort jag fixat klart allt. Men visst har hon fått ett fint rum vår lilla sessa. Det blev perfekt precis så som jag hade tänkt mig i huvudet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar