fredag 16 mars 2012

Layette girl

Hittat massa fint på ralph lauren till liten. Hoppas min farbror kan ta det med sig när han kommer i April.







Välkommen fredag. Lite trött i kroppen efter gårdagens dopklänningsjakt. Men så fin den var när jag hittade den perfekta. Butiken hade tagit in dem från usa och det var verkligen min stil. Inte för enkel och absolut inte massa ryschpysch detaljer som bara gör det för mycket. Hittade också en fest klänning åt liten att bära innan och efter. Riktigt nöjd och det blev en underbar familje dag igår. Vi spenderade hela dagen i södertälje och fick god middag hos älskade T. Jag somnade redan klockan 22 igår och har varit vaken över en timme nu. Har massa små plock här hemma att göra men vet inte vart jag ska börja. Lite kaffe kanske kickar igång min energi?
Trevlig fredag alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar