tisdag 20 mars 2012

Trilla poletten ner

Nu ramlar inläggen in. Ha ha nej men jag kom på mig själv med things att rensa hjärnan med. Nu när liten sover. Pappa fick köra nattningen medans jag avnjöt en kopp te i köket i lugnans ro. Behövde egen tid så jag låste in mig i köket bakom datorn. Rensa rensa ja så ska det heta imorgon. jag vet jag rensar ofta. men det blir liksom alltid saker kvar när jag rensat som heter "kan vara bra att ha" dem sakerna ÅKER imorgon det bara är så. jag hatar udda ting som 4 koppar istället för 6 eller 12. Ja jag e pedant och besservisser när det gäller ordning och reda i mina köks skåp tex. Men imorgon börjar vår rensningen för nästa vecka kommer städarna och fönsterputsarna och efter det gör vi påsk. Och en ny påskris vas är införskaffad!
Fin va?
Men nu blir det att krypa ner under värmefilten och läsa en ny bok. MYS FAKTOR på mig!


1 kommentar:

  1. tänkte också rensa och satsa på Täby Loppis detta år, hänger du på?

    /Syrran

    SvaraRadera