fredag 30 mars 2012

TGIF

FREDAG!!!
YEAH!
Hittade klänning till dopet igår så nu är det bara maken som e kvar. Sen små detaljer som att bestämma musik med dj´n och köpa choklad sen e vi klara! Känns jätte bra. Hittade klänning så fort jag kom in i butiken. Cleopatra är en fest butik i tensta som har unika klänningar. Hon hämtar bara 2 max av varje klänning och det finns ej på beställningsvara. Hon har väldigt bra priser och är super trevlig. Så dit går jag gärna när jag ska handla. Hade ju tänkt mig väldigt enkelt till dopet men det blev inte riktigt så. Kännde att då vi inte haft en bröllopsfest och det är första barnet så slog jag till på lite extra. men många skulle nog ända kalla klänningen enkel. Bild kommer! Idag blir det nog inomhus aktivitet då det haglar utanför vårt fönster. Något ärende till Ica behövs men i övrigt så kör vi lugn hemma dag. Liten hostar och snorar fortfarande så det behövs lite lugn och ro. Imorgon ska vi träffa min kompis Carro som vi inte sett sen i höstas. Längtar har saknat henne och hennes son så nu är det på tiden att vi ses. På söndag måste vi leta kostym åt maken.
 I övrigt händer det inte så mycket. Liten kryper runt för fullt det nya är att hon helt plötsloigt sitter upp från kryp läge och är jätte nöjd. Hon får tag i saker och sitter och leker. STOLT mamma.
Måste boka upp en dejt med min syster också snarast!
Hopaps ni får en fin helg!

1 kommentar:

  1. Nu gav du mig klännings-ångest igen.... vilken klass på klänning har du nu? du kanske kan sms'a en bild very soon!! ?

    /Syrran

    SvaraRadera