lördag 31 mars 2012

Pippilångstrump

Vaknade till vid fyra rycket av en liten som tappat nappen. Upp flög jag och in i hennes rum. Stoppade in den där proppen i henens mun och nöjd var hon liggandes som pippilångstrump. En kopp the känndes som om jag behövde och sen vart jag lagom pigg. En dusch med rakhyveln ilugn och ro känndes behövligt. 20 min senare var det sagt och gjort och nu sitter jag här med kopp nr 2. Efentligen varför får jag sådanna här ryck mitt i natten som dusch städa lite osv. Jo jag e mamma och jag tar dem tillfällen som ges till egen tid. Om det så innebär några timmar mindre sömn så är det så värda det. Sen är jag extra uppspelt för dagen bjuder på dejt med Carro och vi har inte setts sen i höstas på underbarabarnmässan. Så det är liksom på tiden nu och jag tror äntligen vår dejt blir av. Globen shopping står på schemat och vilken fantastisk ide då jag aldrig varit där. Tjoohoo! Innan åker jag med maken till gärdet för att ta en titt på Outletbutiken som har barn på temat denna vecka. Och ingen mindre än Lundmyr of sweden är där bla. Och litens klänning börjar bli för liten som hon har och som JAG älskar. Läs vill ha en ny!
 SÅg på mobilen nyss att min älskade bästaste vän ligger på sjukhus igen så jag skickar styrke kramar till dig älskade Emmy. Hoppas du mår bättre snart och om du blir kvar till kvällen så tror jag nog att jag och liten kommer förbi. Men nu ska jag studsa ner i sängen igen och sova några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar