söndag 25 mars 2012

It´s over

Så var helgen över och den har varit helt ok. Kunde varit bättre om min rygg fungerat ordentligt. Men men igår blev det besök hos min mamma med våfflor och mys. Jag och liten tog oss en välbehövd nap på två timmar igår. Hur skönt somhelst. Och idag fick jag sovmorgon pga ryggen. maken gick upp med liten och jag sov vidare ända till 12. Är lite små trött nu men inte som jag brukar den här tiden. Vi längtar så efter att köpa radhus så nu ska jag börja tänka mer ekonomiskt. Vi vet inte vart vi vill bo men vi planerar att flytta inom 2 år. Så det gäller att tänka om lite. Och jag och mitt shopping beroende behöver tänka om så det är bra. Varför köpa och köpa saker som man egentligen inte behöver och varför inte äta ur kyl frys och skafferi? Jo nu ska det ändras här och bli mer ordning och reda. Klädkontot ska vara på noll ett tag verken jag eller liten behöver kläder. Vi har fullt och jag ska dessutom ner i vikt. Det enda jag får köpa i klädväg är det jag ska ha på mig på dopet. Så nu är det dag satt tänka om och förändra allt möjliog här hemma. Men det kan bli riktigt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar