måndag 12 mars 2012

Måndag hela veckan

Vackert väder. Och jag ska mata fåglar. Jo så blir det. Liten stoppas ner i vagnen och vi promenerar ner till viken och ger fåglarna mat. Vi möter upp Älskade H och lilla M på kjell och tar en kaffe sen ger vi oss iväg på äventyr. För nu är det måndag vi lovas fint väder hela veckan och jag tänker njuta. Vi fick en fin helg även fast det var svårt att vara utan dottern i över ett dygn. Igår kväll fick jag en liten dip och tyckte allt var skit men jag e tebax nu och vi ska njuta av allt som kallas vår. Liten samlar energi sovandes i sin säng jag pimplar kaffe och är så tacksam över att ha en sådan underbar syster med familj. Älskar er!

Tar ett besök på öppnis också idag när vi ändå håller på. För nu kopplar vi på det positiva och går mot ljusare tider. Och kanske kanske jag inviger mina nya stövlar.
Fick dem av maken igår. Bianco var butiken och priset var helt ok. Nu hoppas jag ju på att jag och denna stövel kommer att bli goda vänner vi får väl se. Vad sägs om en till kopp kaffe? Måla på ett ansikte och bege sig ut? Jo så får det bli. Njut ni fina där ute. Våren har kommit lite smått och det ska vi njuta av.

1 kommentar:

  1. Snyyyyygg!! hur blev rummet? kommer bild?

    Kram
    Syrran

    SvaraRadera