söndag 18 mars 2012

note to my self

Vill addera mer färg i vardagsrummet och lila är det jag har på tanken. 2 lampor med lila skärmar vill jag ha. Såg jätte fina lampor hos ellos med tassels men dem fanns bara i vinrött och någon annan oaktuell färg så det går ju inte. Suck.
Hur fin är den liksom inte? Jag som älskar tassels och inte har någon hemma förutom på julen i granen då. 
Lila kuddfodral 2 stycken skulle sitta fint tips mottages gärna. Änsålänge har jag lyckats piffa upp med lila löpare och ett ljusarangemang i lila. Men det räcker liksom inte. Sen har vi ju det där med tavlor. Jag vill ha tavlor men inte hittat något som känns rätt. Ett grafiskt tryck från lagerhouse är införskaffat ochs en ska ju det inhandlas lite från moderna museet. Emmy när åker vi? Vill så gärna få klart allt små pyssel här hemma. Jakten fortgår på lampor och kuddfodral.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar