söndag 20 mars 2011

12 timmars sömn

Efter en sen kväll kom jag i säng vid 2 tiden i natt. Men jag har socit 12 timmar och det var faktist en princess sömn i natt också. Idag tar jag tag i det jag inte han klart igår. Gårdagen bjöd på bra shopping frin Hm mama. Skall visa senare. Har inte riktigt bestämt mmig vad jag ska behålla dock.
 Idag bjuds det på solsken och en promenad skulle vara ultimat men jag vet inte om jag hinner det. Hoppas på samma underbara väder imorgon då jag ska iväg och träffa Jossan. Gårdagen var trevlig hos svägerskan med lite kvälls meza och godsaker. Däremot fick jag inte i mig så mycket. Kanske bra så. Det är dags att börja tänka lite på vad jag äter. I början av min graviditet så var min hunger minimal och det resulterade ju i att jag gick ner massor i vikt. Alla dem kilona e tebax nu och hunger och sötsug har  verkligen tagit fart. Och jag tänker på efter förlossningen. Det kommer ta sin tid att komma tillbaka till start läge. Därav är det dags att tänka på vad jag stoppar i munnen.
Nu ska jag göra nytta!
Vad gör ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar